Covid-19 | Diamondsbyme

COVID-19 updates

Hoe wij momenteel werken tijdens COVID-19

Leuk dat je onze webshop bezoekt! Wegens de huidige ontwikkelingen van de COVID-19 pandemie nemen wij net als veel andere bedrijven de nodige maatregelen om ervoor te zorgen dat de gezondheid van onze medewerkers, hun gezinnen en onze medemens de topprioriteit is.

De liefde kan niet worden afgelast dus ons team is er om je verlovingsring, trouwring of cadeau te waarborgen. Onze goudsmeden werken in ploegen en de anderen van het team werken deels vanuit huis.

We doen er alles aan om jouw sieraad op tijd te vervaardigen en te versturen, maar het zou kunnen voorkomen dat je je pakketje iets later ontvangt dan dat je van ons gewend bent. Indien dit het geval is zal ons team je hiervan op de hoogte brengen.

Vriendelijke groet,

Team DiamondsByMe

Stay-home-covid-pagina

Veilig vanuit huis | alleen samen krijgen we corona onder controle

Veelgestelde vragen

Kan ik gewoon blijven bestellen?
Jazeker, ons team is vanuit huis of in ploegen op kantoor en het atelier aan het werk.


Als ik nu bestel, kunnen jullie de aangegeven verzenddatum garanderen?
De verwachte verzenddatum die wij tonen bij de producten worden dagelijks gecontroleerd met onze capaciteit. De datum is om deze reden een betrouwbare indicatie. Het kan voorkomen dat de verwachte verzenddatum wegens een unieke situatie met enkele dagen verschuift. In dat geval zal onze klantenservice contact met je opnemen.


Kan ik mijn sieraad nog retour sturen ter reparatie (bijv. maat aanpassing)?
Onze goudsmeden zijn in ploegen aan het werk waardoor sieraden ter reparatie nog opgestuurd kunnen worden. Houdt er rekening mee dat de behandeling minimaal 5 werkdagen zal zijn.


Worden pakketten nog verzonden naar afhaalpunten?
Ja, zolang dit bij de verzender mogelijk is. Wij houden de berichtgeving van verzenders zoals PostNL en DHL-Express goed in de gaten om tijdig onze website hierop aan te passen.


Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Ja, wij geven de bestelling in dat geval slechts af aan de deur. Voor jouw veiligheid en die van onze medewerkers is verzenden aanbevolen.


Hebben de verzenders zoals PostNL langere bezorgtijden?
Het kan voorkomen dat je je pakketje later ontvangt. Het is drukker bij de verzenders, omdat er steeds meer mensen online bestellen. Via het track en trace nummer dat we met jou delen kun je het pakket volgen.


Verwachten jullie problemen met de voorraad?
Vooralsnog verwachten geen problemen met onze voorraad van materialen. Daarnaast hebben we een breed assortiment doordat ieder product aangepast kan worden in steengrootte, metaal of steen type dat vervolgens vervaardigd wordt op bestelling. We verwachten dus dat je altijd wel een keuze kan maken.


Kan mijn bestelling later verzonden worden?
Jazeker, is dit mogelijk. Wij kunnen het sieraad gratis in bewaring houden. Neem contact op met onze klantenservice via info@diamondsbyme.nl of 010 747 0000


Mijn trouwdatum is verzet, kan ik de gravure er later in laten zetten?
Vervelend dat de trouwdag is verzet! Zodra jullie een nieuwe datum hebben dan zetten we de gravure, indien het mogelijk is in de ring, erin.


Kan ik op afspraak langskomen om een product te bekijken?
Wegens de COVID-19 situatie is de showroom beperkt geopend voor afspraken, onze excuses voor het ongemak. De showroom is geopend op afspraak op de dinsdag, woensdag en donderdag tussen 9:00 tot 14:30. We vragen onze klanten bij binnenkomst de handen te desinfecteren en om alleen (of met max. 1 persoon extra) te komen. Vraag een afspraak aan via ons contactformulier of bel +31 10 747 0000.

Kun je niet langskomen dan zou je als oplossing een 3D dummy van het sieraad kunnen bestellen. Dit is een identieke replica van plastic. Hierdoor kun je het sieraad eerst vasthouden, passen en zien voordat je daadwerkelijk overgaat tot het bestellen van het sieraad.


Vragen?

Onze klantenservice is open van maandag t/m vrijdag van 9:00 - 17:00 om al je vragen te beantwoorden.